הרצאות וסדנאות בתחום השיווק

אפשר לומר שעולם השיווק משתנה כל יום. זה מתבטא בכל המישורים – במדיה התקשורתית, ברשתות החברתיות, בעולם השיווק הישיר כמו דיוור ישיר וואטסאפ. נגישות המידע, התנהגות הצרכנים והטכנולוגיה משתנים כל הזמן: בכל פעם נוצרים כלים שונים העוזרים לנו בשיווק העסק. כל זה משפיע על שיטות השיווק ופעילות קידום העסק גם בסביבה הדיגיטלית וגם מחוצה לה (שיווק באופ-ליין).

על מנת להיות מעודכן, לדעת מה חדש, לבחור נכון בשיטה המתאימה לשיווק העסק, השירות או המוצר חייבים להיות מעודכנים. והכי חשוב להבין שבעל הידע – הוא בעל הכוח. זה לא אומר שאתם צריכים לעשות את הכל לבד, בכוחות עצמכם. זה כן אומר שברגע שתדעו על קיום אפשרויות שונות, תוכלו לבקש ממנהל השיווק שלכם לעשות זאת עבורכם או ליישם בכל זאת בעצמכם.

מגוון הרצאות וסדנאות בתחום הקידום והשיווק של העסק

לשם כך אני, יחד עם הקולגות שלי, מעביר סדנאות והרצאות בתחום השיווק:

  • סדנאות בתחום השיווק ומיקוד העסק.
  • סדנאות בתחום השיווק והמדיה החברתית.
  • סדנאות בתחום השיווק הויזואלי (טכניקות שיווק באמצעות תוכן חזותי).
  • סדנאות בתחום השיווק עם כלי שיווק שונים.
  • סדנאות והרצאות בתחום הכתיבה השיווקית.

למי מתאימות סדנאות והרצאות?

כאמור, למידה מתאימה לכל אחד.
הסדנאות מותאמות לכל סוגי העסקים, בין אם מדובר בעסק מתחיל או הנמצא זמן רב בשוק, או יזמים שרק חושבים להקים את העסק שלהם.

התכנים של ההרצאות מותאמים לקהל רחב, הדורשים ידע בסיסי בתפעול האינטרנט ומערכות שונות בהתאם לנושא הסדנה. השיעורים מחולקים לשנים: חלק של תאוריה והסברים ,וחלק שני – פרקטיקה. כל הרעיון בסדנה הוא לבצע מייד ולא לדחות את הדברים. עשייה מיידית מאפשרת הבנה יותר רחבה של העסק שלכם, למידה עמוקה יותר של החומר המועבר בסדנה, ואפשרות להעלות שאלות שיקבלו מענה תוך כדי הסדנה.

התוכן של ההרצאות הוא אינפורמטיבי, מלמד, מסביר ומציג התייחסויות שונות לנושאים שונים בשיווק. גם בזמן ההרצאה אנו לומדים ועושים דברים לטובת העסק, למרות שתוכן ההרצאות הוא יותר עניין של העשרה. ההרצאות מותאמות לגורם המזמין ומותאם לקהל נוח בה.

חלק מן הסדנאות מועברות גם בשפה הרוסית לנוחותם של יזמים ובעלי עסקים שהם עולים חדשים דוברי שפה זו.

לפרטים נוספים הנכם מוזמנים לפנות אלי בוואטסאפ: 054-7905083 (יגאל קיטיס)