עוברים לעולם דיגיטלי – מיקוד מוצר תמונת קונספט

מיקוד מוצר לעולם דיגיטלי

על מה הסדנה ולמי היא מתאימה

העולם סביבנו עובר שינויים מהירים מתמיד, כך גם השימוש שלנו בטכנולוגיה, ובעיקר טכנולוגיה המבוססת על אינטרנט. הלקוחות שלנו משתנים גם הם עוברים לצרכנות מרחוק, גישות צרכניות חדשות צצות ועלינו בעלי העסקים למצוא דרכים לנווט בין השינויים הללו ולהתאים את עצמנו ואת המוצרים והשירותים שלנו לעולם המשתנה.

העסקים המנצחים בתקופה זו הם אלו שמסגלים לעצמם גמישות גבוהה יכולת הסתגלות והבנה מהירה של הלקוח. בסדנא זו נלמד ונתרגל שיטה שפוטה ליישום למחקר שוק, הבנה מחודשת של הלקוח החדש שלנו בעסק וכן איתור דרכים להתאמת המוצרים והשירותים שלנו בעולם הדיגיטלי המשתנה סביבנו.

סדנה מתאימה לכל סוגי עסקים

מה נלמד בסדנה?

מפגש א': התאמת מוצר לסביבת צרכנית משתנה

  • כיצד נזהה שינויים בסביבה העסקית: נאתר שינויי התנהגות צרכנית אצל הלקוחות שלנו נגלה צרכנים חדשים מאלו נוכל ליצור שינויים והתאמות במוצרים ובעסק שלנו
  • סקר שימוש בתכנים באינטרנט: מה הם תכנים הפופולאריים במדיה חברתית
  • סוגי לקוחות: רציונלי, רודף, הצרכן הרגשי
  • תרגיל "אפיון מוצר / שירות" 
  • מחקר שוק חינמי שתוכלו לבצע בעצמכם

מפגש ב': החבר כלקוח

  • מדוע החברים שלנו הם הלקוחות שלנו ב-2020?!  
  • כתיבה שיווקית – איך נציג את סקר השוק שלנו, איפה ולמה.
  • יישום במהלך הסדנא: שיווק הסקר שכתבנו- בוואטסאפ ובפייסבוק

מפגש ג': טכניקות שיווק ויזואליים

  • פסיכולוגית צרכן: איך נוכל לגרום ללקוח להזדהות ולהתעניין בתכנים של העסק שלנו באמצעות רגש ותוכן ויזואלי
  • טרנדים בעיצוב דיגיטלי: אלמנטים גרפיים, סגנונות, רקעים, גופנים, צבעים, טרנדים בעיצוב הפוסטים
  • כיצד נבחר נכון תמונות ממגרי תמונות?
  • זכויות יוצרים
  • כלי עזר להכנת חומרים ויזואליים שיווקים
  • יישום במהלך הסדנא: עיצוב 3 פוסטים שונים לטובת פרסום המוצר/השירות שלנו ללקוח החדש

מפגש ד': יישום בפייסבוק

  • יישום: כתיבה של פוסטים עבור כל הפלטפורמות
  • איך נבנה קמפיין אורגני
  • איך נמדוד את ההצלחות שלנו
  • משפך שיווקי- למה כבר יש לנו אחד אבל אנחנו לא מודעים לו ואיך נבנה לעצמנו משפך שיווקי שנוכל לתפעל בעצמנו 

**פתיחת הסדנה מותנית מינימום של 12 משתתפים
** לחברי ארגון IBC תנתן הנחה משמעותית