בדיקה מקיפה של פלטפורמות השיווקיות בעסק

מה הבעיה?

האם שאלתם את עצמכם: "כמה לקוחות מגיעים לעסק שלנו באמצעות נכסים דיגיטליים בעסק?" הכוונה היא לאתר חברה, עמוד עסקי בפייסבוק או פלטפורמות נוספות כמו: YouTube, Instagram, דיוור במייל ואחרים. למה כשאנחנו מעלים פוסטים או מפרסמים (קמפיין ממומן) אנחנו מקבלים מעט פניות, או לקוחות, או לייקים? ומה לגבי מדיה מודפסת: אלונים, ברושורים, לוחות שנה ואחרים?

כאשר אנחנו משקיעים תקציבים גדולים בפרסום פתאום זה מתחיל לעבוד טוב יותר, אפילו מצויין. אבל כאשר אנחנו יוצרים תוכן ועושים קידום אורגני (קידום שאינו ממומן) התוצאות יורדות לאפס.

רוב הסיבות לכך הן שהתוכן שאנחנו מגישים לקהל היעד שלנו (לקוחות פוטנציאליים) משפיע פחות. זאת אומרת מסרים לא עובדים טוב על המבקרים באתר שלנו או במדיה החברתית.

למה זה קורה?

התכנים כנראה אינם מדוייקים ולא מדברים אל קהל היעד אליהם מופנים. משהו לא עובד כאן: בין עם מדובר בתוכן טקסטואלי או בחומרים ויזואליים (תוכן חזותי), כמו תמונות או וידאו. יכול להיות שהתכנים מיושנים ו/או לא מתאימים לקהל היעד אליו פונה בית העסק.

מה צריך לעשות?

קודם כל מומלץ מפעם לפעם לעדכן את התכנים בהתאם לתקופה, לקהל היעד ולהתפתחות בית העסק.
תכנים שאינם רלוונטים פוגעים בקידום העסק. ואז לקוחות פוטנציאליים רואים זאת ולא מגיבים בצורה רצוייה. לכן ישנה חשיבות רבה לתוכן מעודכן, בין אם מדובר בתוכן טקסטואלי או ויזואלי (תוכן חזותי). כמו כן ישנה חשיבות רבה לעדכון נכסיו הדיגיטליים של העסק, כגון: אתרי החברה, פייסבוק, אינסטגרם ופלטפורמות קידום אחרות שמשרתות את בית העסק. עדיף לעשות זאת עם יועץ חיצוני לארגון, על מנת לקבל שיקוף מלא, מקצועי ואובייקטיבי.

היום תוכן הוא האמצעי העיקרי לשיווק ולקידום העסק. ישנה חשיבות עליונה להעברת מסרים מדוייקים ונכונים עבור קהל היעד של העסק. בעולם של היום דברים משתנים באופן מהיר ודינאמי. מה שהיה אקטואלי לפני שנתיים – סביר להניח שאינו מתאים ללקוח של היום. מה שרלוונטי היום – כנראה יעבור שינויי בעוד שנה או שנתיים. כל זה מוכתב לנו על ידי דרישות השוק: קהל היעד, מתחרים וטכנולוגיה.

שלושת אלה: קהל היעד, מתחרים והטכנולוגיה מחפשים את הטוב ביותר, חדשנות וטרנדים המובילים בתחום. דבר זה דורש מאיתנו, כבעלי עסקים, להיות עם היד על הדופק, ומפעם לפעם להתעדכן בדרישות השוק וגם לעדכן ולשדרג את הנכסים שלנו כמו: מיתוג (נראות ויזואלית של העסק), חומרים שיווקיים, אתרי החברה (נראות וטכנולוגיה), תפעול שוטף של המדיה החברתית ואמצעי פרסום נוספים שברשות העסק

מה הפתרון?

לכן אני מציע שירות בדיקה מקיפה לכל הנכסים והחומרים השיווקים הקיימים בבית העסק.
הבדיקה מאוד קפדנית ונותנת מענה לכל הפלטפורמה השיווקית, בין אם היא דיגיטלית או אופ-ליין.
הבדיקה תציג תמונה מדויקת של מצבם של חומרים אלו, ותתן המלצות לשיפור בצורה מפורטת ויסודית בשלושה מישורים עיקריים: נכונות התוכן השיווקי מבחינה וויזואלית וטקסטואלית (פסיכולוגיית הצרכן) – כחלק מנראות העסק; חווית המשתמש והגשת כל התכנים המופיעים בחומרים השיווקיים – שיווק ויזואלי; המישור הטכנולוגי – שימוש מירבי בטכנולוגיה ובנכסים הדיגיטליים, כגון אתרי החברה ומדיה חברתית.

מה הוא השירות " בדיקה מקיפה של פלטפורמות השיווקיות בעסק?
הדו"ח זה מיוצר ומותאם באופן אישי לכל חברה שמזמינה את השירות. לאחר הנפקת דו"ח " בדיקה מקיפה של פלטפורמות השיווקיות בעסק" הלקוח רשאי לעבוד איתו בכל ההיבטים הדרושים עבורו: להעביר אותו למעצב החברה, לכותב תוכן שיווקי, למתכנת ולמנהל המדיה החברתית על מנת לבצע שיפורים בנכסים הדיגיטליים וחומרים נוספים הנמצאים ברשותו באופ-ליין.

הבדיקה כוללת:

  1. ניתוח תכנים טקסטואליים
  2. ניתוח תכנים ויזואליים
  3. בדיקת זכויות יוצרים
  4. ניתוח נכסים דיגיטליים כגון: אתרי החברה ורשתות המדיה החברתית בהם לחברה קיימים נכסים
  5. ניתוח תקינות האתר מבחינת SEO, הגשת תכנים וחווית המשתמש.
  6. המלצות לשיפורים

מפרט שירות "בדיקה מקיפה של פלטפורמות השיווקיות בעסק"?

שלב ראשון: איסוף חומרים

תחילת בדיקה

1. פגישה ראשונית

פגישה ראשונית עם הלקוח בבית העסק או באמצעות Zoom.

איסוף חומרים

2. איסוף חומרים

קבלת כל החומרים הרלוונטיים (מודפסים ודיגיטליים), קישורים לנכסים דיגיטליים. קמפיינים אינם חלק של השירות.

שלב שני: בדיקת תוכן ויזאלי וטקסטואלי

התאמת מיתוג העסק

3. התאמת מיתוג העסק

דו"ח יפרט נכונות מיתוג גרפי וקונספציה שלו בהיבט השיווקי ופסיכולוגית צרכן + המלצות לשיפורים

בדיקת התאמת התוכן

4. בדיקת דיוק התכנים שיווקים

בדיקת דיוק התכנים הויזואליים והטקסטואליים שמקדמים את העסק מההיבט השיווקי ופסיכולוגיית הצרכן. הבדיקה מתבצעת בכל הנכסים הדיגיטליים וחומרי האופ-ליין המועברים ע"י המזמין

בדיקת התאמת תוכן טקסטואלי שיווקי

5. בדיקת תוכן טקסטואלי

הדו"ח יפרט התאמה של התוכן הטקסטואלי בהתאם לצרכי העסק, השוק וטרנדים עכשוויים + המלצות לשיפורים

בדיקת התאמת תוכן ויזואלי שיווקי

6. בדיקת תוכן וויזואלי

הדו"ח יפרט התאמה של התוכן הוויזואלי בהתאם לצרכי העסק, השוק וטרנדים עכשוויים, בהיבט השיווקי ופסיכולוגיית צרכן + המלצות לשיפורים

בדיקה של התאמת תוכן שיווקי ויזואלי וטקסטואלי

7. בדיקת התאמה של תוכן וויזואלי וטקסטואלי

הדו"ח יפרט התאמה בין התכנים הוויזואליים והטקסטואליים המשולבים וקיימים כרגע, בהיבט השיווקי ופסיכולוגיית צרכן + המלצות לשיפורים

בדיקת ייחודיות תוכן טקסטואלי

8. בדיקת ייחודיות התוכן הטקסטואלי

הדו"ח יפרט שימוש תקין בתוכן טקסטואלי מבחינת ייחודיות התוכן וזכויות יוצרים + המלצות לתיקון

בדיקת ייחודיות תוכן ויזואלי

9. בדיקת ייחודיות התוכן הוויזואלי

הדו"ח יפרט שימוש תקין בתכנים וויזואליים מבחינת ייחודיות התוכן וזכויות יוצרים + המלצות לתיקון

שלב שלישי: בדיקת אתרי החברה

פסיכולורית צרכן

10. חווית המשתמש באתר

הדו"ח יפרט ויציג נכונותם של כל התכנים באתרי החברה בהיבט חווית המשתמש, נגישות לתכנים והצגתם במכשירים השונים (דסקטופ וסמארטפונים). כאשר מדובר באתרי סחר מקוון, ייבחרו עד 7 מוצרים לניתוח. לגבי אתרי תוכן גדולים (מעל 50 עמודים), ייבחרו עד 7 עמודים על פי שיקול דעתו של מבצע הדו"ח ושל בעל הנכס + המלצות לשיפור

נכסים דיגיטליים

11. בדיקת התקינות של פלטפורמת האתר

הדו"ח יפרט תקינות האתר מבחינת הטכנולוגיה והתאמתו לתנאים ולחוקים השונים המקובלים היום בעולם הדיגיטלי בתחום בניית אתרים + המלצות לשיפורים

קידום אורגני לש אתרים

12. תקינות SEO באתר

הדו"ח יפרט תקינות האתר מבחינת קידום אורגני - SEO + המלצות לשיפור, מיקום השרת בו מאוחסן האתר, מהירות התגובה של האתר ודברים נוספים הקשורים לתפקוד האתר

פיקסל שיווקי

13. חיבור למערכות שיווק (פיקסלים)

הדו"ח יפרט לאלו פיקסלים מחובר האתר, כולל מפרט פיקסלים פעילים ולא פעילים + המלצות לשיפור

מערכת גוגל

14. חיבור למערכות Google

הדו"ח יפרט אם קיים חיבור למערכות השונות של Google

אנליטיקה של גוגל

15. בדיקת נתונים ב-Google Analytics

בדיקת העמודים הנצפים ביותר, מקורות כניסה לאתר, הנתונים הדמוגרפיים של הגולשים, זמן שהיה בעמודי האתר, טכנולוגית הגלישה, אחוזי יציאה מעמודי האתר.
בדיקה זאת נותנת תמונת מצב של האתר מהיבט השימוש בו, התנהגות הגולשים והרלוונטיות של תוכן האתר.
הבדיקה אינה כוללת אחוזי המרה ובדיקות התנהגות בקמפיינים ממומנים. על מנת לבצע את הבדיקה יש צורך לתת הרשאת Read & Analyze. לא תהיה אפשרות לבדוק נתונים אלו אם האתר אינו מחובר ל-Google Analytic

שלב רביעי: בדיקת תכנים ברשתות מדיה חבריות

בדיקת רשתות מדיה חברתית

16. בדיקת נכונות התוכן במדיה החברתית

הדו"ח יפרט את נכונותם של התכנים במדיות החברתיות השונות (בהתאם לשימוש בפלטפורמות של העסק) + המלצות לשיפור. ייבחרו עד 7 פוסטים בכל מדיה. ניתן לעשות בדיקה בכל אחד מהמדיות החברתיות לבחירה: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube

שלב חמישי: סיכום הבדיקה

סיום בדיקה

17. סיכום בדיקה

סיכום מתומצת המסביר את מצב הנראות של העסק באינטרנט + המלצות לשיפור

פגישת סיכום

18. פגישת סיכום

הפגישה תתקיים לאחר הנפקה ושליחת הדוח. פגישה תהיה פרונטלית או באמצעות ה-ZOOM, על מנת להסביר את הדו"ח. משך הפגישה - עד שעתיים

שימוש בדו"ח בדיקה ע"י המזנין

  • דו"ח בדיקת "בדיקה מקיפה של פלטפורמות השיווקיות בעסק" נותן סקירה מדוייקת של נראות העסק מההיבט השיווקי ופסיכולוגיית הצרכן וטרנדים עכשוויים בשוק.
  • הבדיקה מסתמכת על הניסיון הרב של עשרות שנים בתחום השיווק, מערכות שפותחו לצרכים אלו, ודרישות השוק בהתאם לתקופה והטכנולוגיה.
  • אין להתייחס לדו"ח זה כהתחייבות של 100% לביצוע השינויים. הבדיקה משקפת את המצב הנוכחי של העסק וכוללת המלצות לשיפורים.
  • בדו"ח יוצגו שיפורים קריטיים ורצויים.
  • ההחלטה על ביצוע שינויים אלו בהתאם לדו"ח " בדיקה מקיפה של פלטפורמות השיווקיות בעסק" היא של המזמין (בעל העסק) בלבד.

  • דו"ח " בדיקה מקיפה של פלטפורמות השיווקיות בעסק" יסופק כקובץ PDF למייל של הלקוח.
  • זמן משוער לביצוע הבדיקה: כ-35 שעות עבודה.
  • לו"ז להנפקת דו"ח בדיקה: עד 14 ימי עסקים.
  • עלות השירות: החל מ-17,000 ש"ח + מע"מ.
  • עלות השירות יכולה להשתנות בהתאם לכמות הנכסים הדיגיטליים ורשתות מדיה חברתית בשירות החברה.