איך לעניין לקוחות באמצעות תוכן ויזואלי שיווקי

מהו התוכן השיווקי שיגרום ללקוחות להתעניין בכם?

זוכרים את הסרט "מה נשים רוצות?"

זהו זה, אמנם הלקוחות שלנו הם לא רק נשים, אבל ללקוחות שלנו גם ישנם רצונות מוגדרים ומדויקים. אך לא תמיד, אנחנו כבעלי עסקים, יכולים לפצח את העניי

כדי להבין מה הם רוצים לא צריך לעמוד בגשם ולחטוף מכת ברק, שתהפוך אותנו לבעלי כוחות על טבעיים. פשוט, לייצר תוכן פשוט.

אז מה לקוחות רוצים לדעת עלינו?

הכירו 5 סוגי תכנים ויזואליים שיווקיים שבאמת מעניינים את הלקוחות שלכם

מה קורה אצלכם בעסק?

צילום מתוך עמוד עסקי בפייסבוק של דומינוס פיצה

(צילום מתוך עמוד עסקי של דומינוס פיצה)

כן, מי לא ירצה לרגע אחד לראות מה קורה במסדרונות החברה או בזמן פגישה עסקית? נכון מאוד – כולם!
אז אלו הנושאים שכן ניתן לחשוף כדי לשתף את הלקוחות שלנו מחיי החבר

  • מה קורה במסדרונות בזמן העבודה
  • סיפורים של עובדים
  • סיפורים של מנהלים
  • סיפורים של לקוחות
  • מה קורה לנו בדרך לעבודה
  • מה אנחנו אוכלים בארוכת צוהריים

מה אתם עושים?

מתוך עמוד עסקי של Microsoft בפייסבוק

(מתוך עמוד עסקי של Microsoft בפייסבוק)

ספרו על דברים שאתם עושים, יוצרים בחיי יום יומיים שלכם. זה לא אומר לחשוף את סודות החברה, זה אומר לשתף את קהל היעד ולתת הוכחות ללקוחות פוטנציאליים שאתם באמת מה שאתם מספרים.

  • תיאור וצילום מוצרים
  • שימוש במוצרים
  • כיצד מוצר או שירות יכול לעזור ללקוחות שלנו
  • בזמן הפגישה
  • אני בזמן העבודה
  • מה קורה במחלקות
  • טיפים שלי כמומחה

סיפורי חיים של עובדי החברה

מתוך פרוסיל אינסטגרם fraenkische_international

(מתוך פרוסיל אינסטגרם fraenkische_international)

ספרו דברים מעניינים ואישיים שקוראים לכם בחיים ועבודה, שתפו תמונות, סרטונים. למשל מתוך מסיבות וימי הולדת של עובדי החברה ולא לשכוח צוות ההנהלה 🙂

  • סיפור אישיים
  • סיפורים עם רגש
  • מקרים מוזרים / יוצאי דופן
  • איך ומי עשה לכם מסיבת הפתעה

כמה יש לי.....

מתוך מתוך TIK TOK. dvorat_hatavor

(מתוך מתוך TIK TOK. @dvorat_hatavor)

זה לא אומר לחשוף דו"חות כספיים במדיה. אלא פשוט להציג מספר נתונים שיחזקו את הלקוחות שלכם ויעניקו להם ביטחון בחברתכם ובפעילות העסקית שלכם. אנשים אוהבים לראות נתונים, מספרים וגרפים.

  • כמה לקוחות יש לי
  • כמה מוצרים יש לי
  • כמה שנים אני בתחום
  • כמה שעות אני עובד ביום
  • כמה עובדים יש לי
  • כמה צעדים עשיתי היום

מי הם הלקוחות שלכם

מתוך עמוד פייסבוק של חיים אוריה ביבי

(מתוך עמוד פייסבוק של חיים אוריה ביבי)

מי לא רוצה לדעת מי הלקוחות שלכם?!!

אנחנו כמובן לא נחשוף את כולם, אלא נבחר את הכוכבים שלנו. ישנם תחומים בהם חל איסור על לחשיפה של הלקוח כדי לשמור על קוד אתי, לכן עושים את זה בזהירות תוך שמירה על סודיות הלקוח.

  • עדויות של לקוחות
  • סיפורים של לקוחות
  • תודות ללקוחות
  • לקוחות מבקרים אותנו במשרד
  • החיים של הלקוחות שלנו

למה דווקא הנושאים האלו?

התשובה היא פשוטה מאוד. הלקוחות רוצים לדעת מי אתם, מה אתם עושים ורוצים לקבל הוכחות על הפעילות העסקית שלכם או של חברתכם. היום אנשים עייפים ממילים גבוהות, מהתכנים כבדים. הם רוצים לעבוד ולקבל שירות מאנשים כמוהם – אז פשוט תאפשרו להם את זה.

על מה תקראו במאמר

דילוג לתוכן